[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اصول اخلاقی نشریه::
سید جعفر حجازی، مدیر داخلی نشریه::
::
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
..
COPE
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشریه  (COPE) پیروی می کند.
..
فرم تعارض منافع
فرم تعارض منافع(Docx-PDF)
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
نظرتان در مورد سطح علمي مقالات نشريه چيست؟
سطح علمي بالا
خوب
متوسط
   
..
نظرسنجی
نظرتان در مورد فرايند مقالات دريافتي و پاسخ نهايي مجله چيست؟
سريع پاسخ دريافت مي شود
پاسخ داوري كند است
پاسخ مديرداخلي سريع است
پاسخ مديرداخلي كند است
جوابي نمي گيرم
   
..
راهنمای نویسندگان
..
:: جلد 11، شماره 46 - ( پاييز 1394 ) ::
جلد 11 شماره 46 صفحات 276-243 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی فنی و اقتصادی به‌کارگیری مولد‌های DG با سیستم CHP در مجتمع‌های ایستگاه CNG و کارواش
مجید عمید پور* 1، محمد بخشی2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ، amidpour@kntu.ac.ir
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
چکیده:   (5045 مشاهده)

 در این مقاله برای گزینه نصب مولد های  DGدر مجتمع های ایستگاه CNG و کارواش، ابتدا اجزاء فرآیند مالی پروژه تأمین برق از شبکه و حرارت از بویلر ( gte msEquation 12]>&Iota;{C}{C} !msEquation]-->      {C})، پروژه تأمین برق و حرارت بوسیله مولد DG) و پروژه تفاوت، بسط داده می شود. سپس به کمک نرم افزار MATLABها و هزینه های سالیانه و نوع فناوری مورد نظر موتور می باشد، بعلاوه نحوه بکارگیری مولد به صورت پشتیبانی شبکه ( بار پایه ) منظور می گردد. در این مطالعه علاوه بر قید حداکثر حجم سرمایه گذاری ممکن، قیود مربوط به نحوه صحیح پخش بار و سطح اتصال کوتاه مجاز در شبکه، نیز مورد ملاحظه قرار می گیرند. در مدل سازی ریاضی مسئله از یک روش جدید که بطور همزمان پروفیل بار الکتریکی و قبوض برق را مورد ملاحظه قرار می دهد، استفاده شده است. استخراج پروفیل بار الکتریکی مصرفی یک شبانه روز ایستگاه CNG<span style="line-height: 115% font-family: " b="" nazanin"="" font-size:="" 11pt="" mso-bidi-language:="" fa="" mso-ascii-theme-font:="" major-bidi="" mso-hansi-theme-font:="" mso-fareast-font-family:="" calibri="" mso-fareast-theme-font:="" minor-latin="" mso-ansi-language:="" en-us="" mso-fareast-language:="" mso-ascii-font-family:="" "times="" new="" roman"="" mso-hansi-font-family:="" roman""="" dir="rtl" lang="FA"> مورد بررسی واقع در تهران، بوسیله دستگاه Power Harmonics Analyser صورت گرفته است. همچنین پروفیل بار حرارتی مصرفی یک شبانه روز کارواش جنبی، با تخمین ترافیک مراجعه خودرو ها به کارواش در بازه های زمانی مختلف و محاسبه توان حرارتی مصرفی به ازای هر خودرو به دست آمده است.

واژه‌های کلیدی: ایستگاه CNG، CHP، مولد DG، ظرفیت الکتریکی بهینه، ارزش فعلی خالص، حساسیت
متن کامل [PDF 564 kb]   (2003 دریافت)    
نوع مطالعه: رساله(پايان نامه)كارشناسي ارشد | موضوع مقاله: اقتصادبرق و مهندسي برق-مهندسي
دریافت: 1392/9/4 | پذیرش: 1393/12/9 | انتشار: 1395/2/22 | انتشار الکترونیک: 1395/2/22
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

amidpour M, bakhshi M. Techno-Economic Study of the Installation of DG Generators with CHP System in CNG Station and Carwash Complexes. QEER 2015; 11 (46) :243-276
URL: http://iiesj.ir/article-1-258-fa.html

عمید پور مجید، بخشی محمد. بررسی فنی و اقتصادی به‌کارگیری مولد‌های DG با سیستم CHP در مجتمع‌های ایستگاه CNG و کارواش. فصلنامه مطالعات اقتصاد انرژي. 1394; 11 (46) :243-276

URL: http://iiesj.ir/article-1-258-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 11، شماره 46 - ( پاييز 1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات اقتصاد انرژی Quarterly Energy Economics Review
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4645